jueves, 21 de febrero de 2013

4. avatar analogic

És una activitat amb sub-activitats.
Gama de grisos amb llapis grafit, punts i línies
Hem fet un Avatar fet a ma a llapis grafit, un altre a punts i un altre amb línies.

· Primerament vam fer les tres quadricules per la gama de grisos (lamina 4) i vam fer els grisos amb llapis grafit, desprès la cara amb ombres fetes de grafit (lamina 5), al acabar vam tornar a la lamina de gama de grisos i l’hem fet amb punts a igual que la cara (lamina 6) posteriorment vam fer la gama de grisos amb lineas a l’ultima quadricula, per acabar vam fer la cara amb lineas (lamina 7)

lamina 4

Per començar la lamina 5 hem fet la cara amb el llapis molt fluix, ya que posteriorment s’ha d’esborrar i difuminar el llapis per fer les ombres

El començament de la lamina 6 es casi igual que la lamina 5, però en aquest cas nos’ha de difuminar sinó que s’ha d’esborrar.

Lamina 5 em va agradar molt però em va costar bastant fer el nas i em semblava a un “porquet” i al retocar-ho es va desformar més, però dintre de tot va ser una gran activitat, jo la repetiria una i mil vegades, m’ha encantat.


Lamina 5

 Lamina 6
Per fer la lamina 6, comencem tan mateix com la 5, amb llapis molt fluix i desprès vam fer les nombres amb puntents  amb retoladors.


Em va agradar però és molt cansat i avorrit, ha sigut fàcil però la repetiria i si l’he de repetir utilitzaria una altra foto sense molta obscuritat perquè ha que fer molts punts i com ja he dit abans és molt avorrit, aquest treball pel meu gust m’ha quedat millor que l’anterior i tinc menys nota.


lamina 6

Lamina 7
És la que més m'agradat i la més facil de fer, per al meu gust i la meva manera de treballar. Personalment ho repetiria perquè m'agradat molt.
M'ha quedat mol bé i crec que la nota crec que és adequada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario