jueves, 21 de febrero de 2013

3. AVATAR


Descripció:He fet uns avatars per posaro com al nosrte posterous de foto personal d'usuari.
Anomenem avatar a una representació gràfica, generalment humana, que s'associa a un usuari per a la seva identificació. Els avatars poden ser fotografies o dibuixos artístics, i algunes tecnologies permeten l'ús de representacions tridimensionals.(Wikipedia)

Ha estat fàcil i queda molt bé, pel meu gust.(Estil Worhol)
El primer (Julan Opi) no s'assembla molt, però té un aire amb mi.
El segon(Flash face) s'assembla més però no té ulleres ja que no havia gens de que s'assemblessin a les que jo porto.
El tercer (Unique) no s'assembla perquè és un ninot com si fos un "nadó".

(Estil Worho) i (Obama)
En aquestes dues fotos surto jo i són les que més m'agraden.


 Aquesta es la imatge que he decidit posar de foto de perfil,m'agrada perque es molt viva i alegre. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario