jueves, 7 de marzo de 2013

5. Avatar analogic. Taca.

En aquesta activitat hem fet el retrat d'una foto nostre amb forma de taques, hem passat la nostra foto en blanc i negre en taques negres i que quedi el nostre rostre clar.

Primer de tot vaig calcar les taques més oscures de la foto al full de paper i seguidament vaig començar a pintar-les.
A continuació, vaig seguir pintant el dibuix fins acabar de pintar totes les taques i que quedes tot bé.

Resultat: 


Aquesta activitat m'ha agradat molt perquè he aprés a com fer un retrat d'una fotografia i passar-la d'una gamma de grisos a taques en blanc i negre. Aquesta activitat l'aconsellaria fer l'any que ve perquè em sembla molt entretinguda. De tots els avatars que hem fet, aquest és el que m'ha semblat més fàcil de tots, jo crec que m'ha quedat bastant bé.

No hay comentarios:

Publicar un comentario