viernes, 7 de junio de 2013

8.Xarxa modular transformada.

Descripció:
Hem de fer una xarxa de mòdul transformat, fer varies transformacions a un polígon i la figura formada encaixar-la costat a costat tota l'estona.

Procés:
A partir d'un rectangle vaig fer dues translacions d'un costat al oposat.

Vaig retallar un tros del  rectangle i el vaig passar al costat oposat.
El rectangle obtingut té la mateixa superfície que l'original ,però canvia la forma, per tant encaixa  amb si mateix.
Jo vaig decidir donar forma de tauró.



Un cop el rectangle transformat vaig fer la plantilla a una cartolina i la vaig retallar. D'aquesta manera em servia com a plantilla per col·locar un tauró seguidament de l'altre i que així encaixen amb molta més exactitud.


Un cop tota la làmina omplerta de taurons a llapis vaig pintar-les amb  un material específic per difuminar però ho vaig tenir que repetir per que no es podia fer difuminat i el vaig fer amb colors de fusta.  
 

Resultat:
Trobo que no m'ha quedat força bé, ja que vaig tenir que fer-lo amb menys temps per que el vaig tenir que repetir. 


Valoració:
Amb aquesta activitat he aprés a encaixar unes figures amb altres. 
M'ha agradat bastant aquest treball encara que si hagués tingut una mica més temps m'hauria quedat molt millor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario