viernes, 26 de abril de 2013

7. Flipbook.

 En aquesta activitat hem fet un flipbook, un llibre, generalment adreçat als infants, que conté una sèrie d'imatges que varien gradualment d'una pàgina a la següent, de manera que en passar les pàgines ràpidament les imatges semblin animar-se tot simulant un moviment o altra mena de canvi.  

Primerament vam fer una pluja d'idees per escollir el tema.

 L'Oscar i jo vam escollir el tema "Que viene el tren" I l'hem fet en brut a uns papers.





 Després de veure que queda molt bé l'hem passat a la llibreta petita.

 I aquest a sigut el resultat.

   



 Aquesta activitat m'ha agradat molt perquè ha sigut molt interessant, també m'ha agradat molt treballar en parelles, jo nomes canviaria el tems ja que m'ha semblat molt poc per fer "tanta" cosa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario